About us

Tobias van Vliet

Mijn motto is dat iedereen vrij is om te kiezen hoe te voelen over lichaamsbeweging en als het gaat om leuk te zijn en als het een positief effect heeft. Ik kan een positieve invloed hebben op uw fitness reis of je nu een paar extra uren om sterker te worden of u neemt gewichten om u te helpen uw fitness doelen te bereiken.

Mijn sportschool is in de kelder van mijn huis en ik werk daar een of twee keer per week. Ik heb niet training in de sportschool vaak en ik heb een harde tijd het vinden van een sportschool die cardio-machines en gewichten heeft. Ik ga naar de sportschool in de avond voor een uur of twee alleen maar om het bloed stroomt en het duurt niet lang voor mij om mijn hartslag omhoog en mijn workout routine.

Op sociale media vind je mij onder de naam "Johannes" of "Lester".

Hier vindt u mijn werk in uitvoering, de laatste update was 18 september 2015. Als je dit bericht nuttig vindt, deel het dan met je vrienden en collega's! Dank u. Ik ben een Amsterdamse vrouw die graag actief is, en ik hou ervan om gezond, sterk en in goede vorm te zijn. Ik hou ook van hardlopen. Ik werk als personal trainer voor een eigen sportschool en ik vind het leuk om CrossFit training te doen met mijn vrienden. Ik hou van de energie die CrossFit uitbrengt, de flexibiliteit die het geeft en het vertrouwen dat het geeft. Ik heb een absolute passie voor het opleiden van mensen om in goede gezondheid en goede vorm. Als je van wat je ziet, ik ben altijd open voor nieuwe posten en ik ben altijd op zoek naar meer vrouwelijke trainers om mijn team te sluiten. Ik zou graag meer gelijkgestemde vrouwelijke trainers ontmoeten en ik kijk uit naar de opleiding en het delen van mijn ervaringen met u in de reacties hieronder. U contact met mij opnemen via een van de contactformulier aan de onderkant van de pagina of op twitter.

Mijn vader vertelde me altijd dat als ik ooit zin heb om op te geven, de enige manier waarop ik kan ontdoen van mijn zorgen en weer normaal is om een trainer te hebben.

Ik was al een fitness fanaat toen ik begon mijn reis, maar dit jaar kreeg ik mijn voet in de deur om te trainen ten minste 2 keer per week, en ik ben zo dankbaar voor. Ik wil met u delen hoe ik gemotiveerd om mijn training te doen, en hoe ik voor te bereiden op mijn trainingen! Een grote dank gaat uit naar al mijn coaches, en voor alle geweldige mensen die mijn blog bezoeken. Mijn eerste coach was een man genaamd David, die ik ontmoette in mijn eerste sportschool. Hij leerde me rennen, hurken en deadlift en moedigde me aan om te proberen mijn lichaamsbouw te verbeteren. Hij gaf me zelfs een personal trainer en hij hielp me bij het vinden van een trainer in Amsterdam. Na mijn eerste coach begon ik de basis te leren, en na mijn tweede coach had ik een trainer.

Mijn Ebook, die bekkenbodem opleiding wordt genoemd - Ebook voor de beginner is nu beschikbaar op mijn blog. Klik hier om het te downloaden.

Hoe bekkenbodemspieren te ontwikkelen in de beginner? Er zijn verschillende soorten training van de bekkenbodemspieren. Ik moet zeggen dat ik de voorkeur aan zich te concentreren op bekkenbodem training in de eerste drie maanden van mijn opleiding en daarna om over te schakelen naar een regelmatige krachttraining training. Naar mijn mening, het beste ding om te doen in het begin is om alleen te werken aan de kernspieren. De oefeningen voor de kern, vooral wanneer ze niet werken, is erg belangrijk. Ook wanneer u veel bekkenbodemoefeningen moet doen, is het zeer nuttig om de oefeningen te doen met behulp van een oefenbal. Wanneer u een oefening bal u gemakkelijk gebruik maken van beide handen en gebruik je rug om te bewegen en ook, je handen zijn niet nodig om de oefening bal te houden in een rechte positie in de handen en dus je hoeft niet om ze te houden in de positie waarin ze zich tijdens de oefening.

In 2013 werd ik geïnterviewd door een Nederlands nieuwsprogramma over bekkenbodem. Dit interview is uitgegroeid tot een populair onderwerp voor mensen om te bespreken en te delen. Ik wilde mijn ervaring delen met vrouwen van verschillende leeftijden en vaardigheden. Om dit te doen, heb ik een blog gemaakt en lezers uitgenodigd om te schrijven. Mijn hoop is dat het anderen zal motiveren om de informatie die ze al kennen te delen en te helpen om bekkenbodemtrainer beschikbaar te maken voor meer mensen.

Lezers zijn welkom om de berichten hier te volgen en om hun opmerkingen toe te voegen. Als u nog andere informatie, vragen of suggesties, schrijf me, e-mail of gewoon vragen op het e-mailadres aan de onderkant van dit bericht.

U ook mijn andere berichten over het onderwerp op deze link.

Bekkenbodemoefening (PFE) is een techniek van oefeningen die tot doel heeft de spieren van de bekkenbodem te versterken. Deze spieren zijn verantwoordelijk voor de ondersteuning van de bekkenbodem en zijn betrokken bij het voorkomen van de baarmoeder en blaas van de opening en de baarmoeder van de terugkeer naar zijn normale positie na de bevalling. De bekkenbodemoefening is een zeer effectieve techniek om deze spieren te versterken.